דוא"ל

Info@smvisa.co.il

כתובת סניף ראשי

דרך מנחם בגין 156 תל-אביב

ויזות ומידע כללי

לפרטים וייעוץ נוסף

אנא צרו איתנו קשר

לקבלת פריטים על ויזות, ייעוץ ותמיכה מלאו טופס זה וניצור קשר בהקדם!

מידע נוסף

ויזה לארה"ב

ויזה לארה"ב חידוש לאחר שפג התוקף של הוויזה דורש למעשה ביצוע מחדש של כל ההליכים ממש כמו בהנפקה הראשונית של הוויזה. מה שאומר מילוי כל הטפסים הרלוונטיים, קביעת ריאיון בשגרירות האמריקאית או בקונסוליה כאשר רק אחריה יתקבל או לא יתקבל האישור המיוחל.

ויזה לארה"ב חידוש בעזרת אנשי מקצוע יסייעו לעבור את כל ההליך באופן הרבה יותר מהיר והרבה יותר בטוח ונוח. איך מבצעים בפועל ויזה לארה"ב חידוש ואל מי צריך לפנות- על זה ננסה לענות במאמר הבא.

ויזה לארה"ב חידוש בעזרת חברה מקצועית
כאשר אנחנו באים למלא ויזה לארה"ב טופס מתאים שיאפשר לנו לקבל את הוויזה המיוחלת מומלץ מאוד כי ניעזר בליווי מקצועי של חברה מנוסה. כדי לקבל ויזה לארה"ב כמו גם לארצות אירופה השונות כאשר יש בידינו דרכון מתאים – דרכון אמריקאי או דרכון אירופאי, אזי באמצעות הליווי המקצועי של צוות מנוסה נוכל לקבל הרבה יותר מהר את הוויזה המתאימה הדרושה לנו.

חידוש הוויזה לארצות הברית – למה צריך את זה?
בעבר הייתה הוויזה האמריקאית – ויזה לכל החיים. אדם שהחזיק בוויזה כזו ידע כי שעריה של ארצות הברית פתוחות בפניו לתמיד. כיום השתנתה מאוד המדיניות כאשר רשויות ההגירה אינם מאפשרים יותר את הדבר וגם ההנפקה של וויזה חדשה כרוכה בבדיקה מעמיקה מצד הקונסוליה האמריקאית או השגרירות אשר אליהם יש לפנות בעת הגשת הבקשה לוויזה. רק לאחר שייבחנו הסיבות והמטרות של הנסיעה יונפק האישור המיוחד והוויזה תינתן למבקש.

ויזה לארה"ב תוקף מוגבל
גם כאשר כבר קבלתם את הוויזה  – חשוב שתדעו כי היא מוגבלת ואתם חייבים לשים לב לכך. לא תוכלו לשהות ולו יום אחד נוסף בשטחה של ארצות הברית כאשר הוויזה שלכם כבר אינה ברת תוקף.

ויזה לארה"ב טופס לסטודנטים
צעירים רבים חפצים ללמוד ולרכוש השכלה גבוהה באוניברסיטאות הנחשבות הנמצאות בארצות הברית. עבורם ישנו גם כן מסלול מיוחד בדרך להנפקה של הוויזה. בדרך כלל הם יצטרכו להוכיח כי הם שולטים בשפה האנגלית כמו כן עליהם להתקבל לאחד ממוסדות הלימוד בארצות הברית לפני שייגשו לבקש את הוויזה. יהיה עליהם להגיש את תעודת השחרור שלהם מהצבא או לחילופין את תעודת הפטור שברשותם, תלושי משכורת ועוד. עליהם לדווח מה התכניות העתידיות שלהם לאחר הלימודים ומה בדעתם ללמוד.

כדי לסדר ויזה לארה"ב דרכון אירופאי או בכדי להסדיר ויזה לארה"ב תוקף שפג – כדאי מאוד לפנות אל חברה מקצועית. חברה מנוסה שתסייע בסידור כל הפרוצדורה באופן מהיר, יעיל וקל.

ש.מ. אשרות היא הכתובת הטובה ביותר לכל אזרח החפץ לבקר במדינות שונות ברחבי העולם. ש.מ. אשרות הינה חברה מנוסה מאוד בתחום כאשר לקוחות רבים כבר נהנו ונהנים כל העת משירותיהם. נסו גם אתם. אתם תיהנו מהתוצאות

 

.

שיתוף:

שרות משלוחים אמין מהיר ומקצועי

שרותי שליחויות באיסוף ופיזור מסמכים או דרכונים מהסוכנים / חברות / לקוחות פרטיים ובחזרה בתום הטיפול

delivery 4 055467

למידע ופרטים נוספים השאירו פרטים כאן:

לוגו 1
לוגו 1

ויזה סנטר מציעה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים אטרקטיביים

למידע ופרטים נוספים:

לוגו 1

ויזה סנטר מעמידה לשירותכם
שירותי נוטריון הכוללים:

למידע ופרטים נוספים: